Od maja 2022 roku zarządzanie dołączyło do listy kierunków studiów licencjackich w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Zajęcia poprowadzą między innymi praktycy z takich dziedzin, jak marketing, PR, HR, e-commerce, coaching, prawo, socjologia czy psychologia.
Zarządzanie dołączyło do oferty studiów licencjackich Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, jako czternasty kierunek, który dodatkowo oferuje wybór jednej z sześciu specjalności: marketing i social media, marketing i sprzedaż, zarządzanie instytucjami edukacyjnymi, zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie przedsiębiorstwem i zarządzanie zasobami ludzkimi. Program każdej z nich został opracowany z uwzględnieniem aktualnych wymogów rynku pracy.
– Zarządzanie w DSW to kierunek skoncentrowany na kompetencjach miękkich oraz narzędziach. Na zajęciach student pozna rożne rozwiązania problemów i programy, które będzie wykorzystywać w pracy. Zajęcia zaprojektowane są przez praktyków i opierają się na nauce programów takich jak MS 365, Slack, Trello, Menedżer reklam (Meta Ads – FB Instagram); Google Ads, LinkedInAds, SAP czy ERP Comarch i wielu innych. Student nauczy się analizować dane i na tej podstawie podejmować decyzje. Dodatkowo będzie mógł zrobić certyfikację z metodyki Prince 2 oraz Agile. Każda specjalność koncentruje się na innych elementach np. na specjalności marketing i social media poznasz tajniki reklam na TikToku, a na “zarządzaniu przedsiębiorstwem” zdobędziesz wiedzę z pozyskiwania środków na prowadzenie własnego biznesu. Studia zostały przygotowane w formule hybrydowej, co oznacza, że warsztaty prowadzone są stacjonarnie, a wykłady online. Zajęcia prowadzą eksperci z całej Polski. Tu poznasz zasady działania takich serwisów, jak brand24 czy Press-service – mówi managerka kierunku Zarządzanie dr Danuta Studencka-Derkacz.
Rekrutacja na studia już trwa, a zapisać się można w sposób tradycyjny lub online. Więcej szczegółów na stronie internetowej www.dsw.edu.pl.